Thursday, February 9, 2012

Glamour Photos 2: Swan Lake | K-drama

DSCF0073 DSCF0057 DSCF0072 DSCF0067
DSCF0051 DSCF0066 DSCF0039 DSCF0043 DSCF0052 DSCF0049 DSCF0053 DSCF0048
Photography: Tank, Modern Concept Photography in Taipei, Taiwan

In honour of Valentine's Day coming up, this is the second outfit (of 3) of our glamour photos we took in Taipei last year (see the FIRST SET here!). Since we were working with the limited/unprepared wardrobe in my suitcase, the photo studio let me borrow this white strapless satin top and feather skirt (actually a bunch of feathers glued to an old denim skirt - genius!). This was also the only pair of heels that remotely seemed to fit (5.5) from their collection, but it worked out perfectly with the theme. I thought it'd be interesting since at the time, the movie Black Swan was all the rage. This resulted in showing wayyy more leg than I'm comfortable with, but the photos turned out nice and JJ and I look like we popped straight out of a K-drama hahaha! (check out that hot pink background!). Not gonna lie - that blue tub/sofa was an awkward prop. And if only my hair could look like that every day ... life would be complete.

Readers - have you taken glamour photos before? Share a link if you have!
bloglovin
Follow Angie on Twitter

Don't forget to enter my BagBeautiful Handbag Shaper giveaway!

27 comments:

Elle February 9, 2012 at 4:30 PM   said...

cute...overload........stop it! :D

You look simply gorgeous and the couples photos are so sweet. Thank you for sharing these with us Angie.

Kristy February 9, 2012 at 4:45 PM   said...

AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW <3 <3
Definitely K-Drama inspired :)
You look amazing and your boy looks great, too!

www.monochromachic.com

JazzyO February 9, 2012 at 5:32 PM   said...

BEAUTIFUL photos, I love your skirt!

I recived my Poshlocket ring last week! I'm in love. Thank you once again. I did a blog post about it today.

Natalie

Winnie* February 9, 2012 at 5:38 PM   said...

I love theseee!!! These are so cute and pretty! Im going to Taipei today bahaha where did you have them taken? You look gorgeous. white swan :D

PetiteLittleGirl February 9, 2012 at 7:37 PM   said...

OMG..You look absolutely adorable, Angie! I love them all.

Michelleesque February 9, 2012 at 8:42 PM   said...

AHH~ You two are adorable!

IchigoBunnie February 9, 2012 at 8:54 PM   said...

you look GORGEOUS! i love the makeup on you :)

Rena February 9, 2012 at 10:24 PM   said...

WHOA!!! This definitely looks like a K-drama photo shoot! At first, I was like, which K-drama is this? I haven't seen such a picture before!
WOW! These pictures are lovely! I wish I could have some of my own for memory-sake!

<33 rena

Pooja_G February 9, 2012 at 10:39 PM   said...

u look like an angel.. albeit in a feather skirt :D

Yuna February 9, 2012 at 11:25 PM   said...

omgosh you look beautiful! :) your smile looks so natural and pretty! so cute! :D

Dana February 9, 2012 at 11:37 PM   said...

oh my cow! I love these! sooo cute /pretty

Lisa Ng February 9, 2012 at 11:42 PM   said...

OMG - sooooo Kdrama. You look hot!!!! And these aren't cheesy at all. In great taste. Going to see the 1st set now

Shen February 9, 2012 at 11:55 PM   said...

All the pictures look awesome! The two of you look great <3

Carla February 10, 2012 at 12:01 AM   said...

great photos!!

FashionableAsians February 10, 2012 at 7:57 AM   said...

Aww so sweet!!! I like your shoes!

Phoebe Limanta February 10, 2012 at 9:07 AM   said...

You look so so beautiful hun! I love the feather skirt! :) And that is quite genius to just glue feathers onto a denim skirt!

RochellekeCloset February 10, 2012 at 9:37 AM   said...

lovely photos, so sweet!

Really Petite February 10, 2012 at 10:16 AM   said...

What great photos!! So adorable..I can't stand it!

Oreleona February 10, 2012 at 12:07 PM   said...

YOU LOOK AMAZING!! omg these photos are beautiful!! you and jj look like kpop stars!!

TinaS February 10, 2012 at 6:42 PM   said...

You too are so cute! I love the photos :')
I love your blog too! Maybe we could follow each other? :)
Love, Tina
http://tinasfemmefatale.blogspot.com/

Jenny February 10, 2012 at 11:48 PM   said...

OMG! These photos are SO adorable! They really do look like you two are K-drama superstars! I couldn't resist stalking you and went back to your Glamour Photos Part 1 and you two looked amazing there as well! Can't imagine what your wedding photos will look like ;) *wink wink*

Nic Nic February 11, 2012 at 1:03 AM   said...

you are your man look gorgeous together there! You look stunning in that dress, love the fact you are smiling so confidently!

Sassi February 11, 2012 at 2:20 AM   said...

wow, those pics are amazing! you look like a princess.
X

Bicente Jones February 11, 2012 at 11:07 PM   said...

legittt

but Jeffrey... y u no wear dress shoesssssss
:P

I kid, I kid.

PinkOrchids February 12, 2012 at 10:16 AM   said...

For a moment there I got over excited and thought "OMG WEDDING PHOTO's"!!!
You guys look great, Ange you look so stunning!! I loveeeeee your feathered skirt, so prettyyyy!!! You look so beautiful!! xX

cynthia February 12, 2012 at 11:24 AM   said...

wow, love the glamor shots. You are so beautiful!!

Nikki February 12, 2012 at 3:25 PM   said...

I love it! you two are sooo cute! the photos turned out soooo well. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...